Downloads

Watch Naruto Shippuuden Episode 250

Naruto Shippuuden Episode 250 is an episode from the anime series: Naruto Shippuuden. Check out the Naruto Shippuuden page for more episodes to download from the same series.

38 Comments on “Naruto Shippuuden Episode 250”

KnyTT Says:
February 16th, 2012 at 11:07 am

Yeah! Go springtime of youth:D

Bankai_Ikkaku Says:
February 16th, 2012 at 11:11 am

Thanks

slimshady21 Says:
February 16th, 2012 at 11:12 am

thx

JokerFrown Says:
February 16th, 2012 at 11:14 am

I love Narutos Music Video
Make More!

JokerFrown Says:
February 16th, 2012 at 11:14 am

forgot link
http://youtu.be/lsV500W4BHU

frankrx2 Says:
February 16th, 2012 at 11:19 am

Thank You!!! =D

sopuli Says:
February 16th, 2012 at 11:21 am

@JokerFrown Is not possible!

Lv.27 Says:
February 16th, 2012 at 11:28 am

thank you ^^

shikatem Says:
February 16th, 2012 at 11:37 am

finally……..something really interesting is out!!! :)

hakki90 Says:
February 16th, 2012 at 11:52 am

this ep sucks. the worst animation i ever saw. couldnt tell what is going on .

NLwino Says:
February 16th, 2012 at 12:50 pm

Torrent a little slow today. It speeds up then keeps dropping back to 500kb/sec. Guess I can’t complain, it’s still a decent speed… <— is what I wanted to type but then it went to 2,6mb/sec and it was done ^^

destro Says:
February 16th, 2012 at 1:02 pm

every time filler start i say “fuck naruto this show sucks” but after them always the episodes are great and then i think naruto is a masterpiece and the combination of music-video and dialogues are great in the anime.It is not the manga’s fault that the guys in the studios are dicks.

ansen Says:
February 16th, 2012 at 1:13 pm

thanks and agreed with destro

Eglo Says:
February 16th, 2012 at 1:19 pm

and so we get another useless flash back episode of a character who’s going to die anyway, sigh

Eglo Says:
February 16th, 2012 at 1:19 pm

next week*

Hyperstorm Says:
February 16th, 2012 at 3:00 pm

WTF is this s***!It’s like the animation is getting worser and worser with each and every episode, despite the fact that they’re making a shitload of money.

Mehak Says:
February 16th, 2012 at 3:58 pm

i loved the last back to back episodes.

FuzzyLumpkins Says:
February 16th, 2012 at 5:01 pm

O_O what this is a filler???? not already.

hector910 Says:
February 16th, 2012 at 5:23 pm

This episode was good. IDK what the hell you guys are talking about. The animation isn’t bad either. It was good. Idk who in their right damn mind would say the animation is getting worse. If you don’t like filler then don’t watch it. Seriously just on youtube and find a review video of the episode. Then you don’t have to waste your time watching it or waste your time talking crap about it. As always I appreciate the great quality and subs for this anime. Looking forward to next week.

FuzzyLumpkins Says:
February 16th, 2012 at 5:36 pm

^ calm down now hecky.

BlackStar.11 Says:
February 16th, 2012 at 6:29 pm

@hector910: bro you got the right, and if anyone dont like naruto’s fillers just skip it !! its not like that naruto is the only airing anime in the world!! go and watch any other anime shit which have no filler so you satisfy your hate-fillers soul!!
tards i swear! lol xD

Animan1 Says:
February 16th, 2012 at 6:59 pm

I’m not sure but this may be different from the managa. A friend of mine that reads the manga implied that bee-san is still carrying samehada with kisame inside it in the latest episodes so that’s what these guys could be complaining about.

Otherwise, good ep, though Naruto looks lame in it… I mean seriously.

TheSteveMuraiNinja Says:
February 16th, 2012 at 7:13 pm

OMG .. NWanime is the fastest anime releasing site i’ve ever seen ..they have Guilty Crown episode 17 already :O i am amazed .. too bad they don’t have torrents :| ugh..

Excalibuurr Says:
February 16th, 2012 at 8:01 pm

The thing about fillers is that they delay us from viewing the story in an animated film.

AtotehZ Says:
February 16th, 2012 at 8:26 pm

1080p is just an upscaled version right?

If it is, is there any advantage in downloading that instead of the others if your monitor is 1920×1200 native?

Racthoh Says:
February 16th, 2012 at 10:07 pm

im spoiled on rapidshare…. i can’t go back now

FlamingDogs Says:
February 16th, 2012 at 10:35 pm

@AtotehZ
Unless you have uber vision and plan on siting on the other side of a massive living room, 1080p is a waste.

deathbysandwich Says:
February 16th, 2012 at 11:09 pm

I know not of any fillers in this episode.
*spoiler alert*
Kisame is supposed to meet Gai in a funny way. Humor != filler.

darkstriker Says:
February 16th, 2012 at 11:12 pm

naruto’s animation is getting worse or is it just me

FuzzyLumpkins Says:
February 16th, 2012 at 11:26 pm

@deathbysandwich finally someone can confirm it almost didnt download.

Assiah Says:
February 16th, 2012 at 11:30 pm

Bad episode-.-

Squalor Says:
February 17th, 2012 at 1:37 am

That episode was awesome.

Naruto is a BEAST!

Learning Kisame’s past is going to be so amazing. I’ve been waiting for it.

Animan1 Says:
February 17th, 2012 at 6:54 am

Yes, that commercial after is definately for filler. Though how much is a mystery. I’d guessed it was like the other long-lived characters saying farewell with a thoughtout explaination of their life but it could just be filler.

spineslayer Says:
February 17th, 2012 at 7:20 am

No its not. That is all in the manga. If you don’t know what your talking about then don’t comment on things you nothing of. This episode and the next episode are all content from the manga.

FuzzyLumpkins Says:
February 17th, 2012 at 7:59 pm

Guys who never read the manga shouldnt be calling it filler. Kisame being there is how the war starts in the first place or at least how tobi knows how to move.

saddy Says:
February 21st, 2012 at 6:42 am

“i have a feeling your true self isn’t human!!!” , ” don’t sacrifice the truth just for a rhyme!!” lol HILARIOUS .. Nice episode indeed , thanks commanderA ^_^

Des Says:
February 21st, 2012 at 10:13 pm

LOL, from the preview of this in ep 249, it seem like quite the funny ep, with Guy seeing his true self XD

Animan1 Says:
February 21st, 2012 at 11:08 pm

No need to get snappy SOPA… I mean spineslayer, freedom of speech isn’t evil. Confirmation is helpful but turning it negative like that just makes us all look stupid.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.