Downloads

Watch Naruto Shippuuden Episode 229

Naruto Shippuuden Episode 229 is an episode from the anime series: Naruto Shippuuden. Check out the Naruto Shippuuden page for more episodes to download from the same series.

43 Comments on “Naruto Shippuuden Episode 229”

sazuzaki Says:
September 22nd, 2011 at 11:26 am

filler?

sazuzaki Says:
September 22nd, 2011 at 11:26 am

and forgot… FIRST!!! haha

sazuzaki Says:
September 22nd, 2011 at 11:26 am

and 2nd…and 3rd… HAHAHAHA =P

pyro7 Says:
September 22nd, 2011 at 11:27 am

thx

Marvz Anime Blog Says:
September 22nd, 2011 at 11:30 am

:Don’t advertive again or you’ll get banned.:

ahmedsafadi Says:
September 22nd, 2011 at 11:36 am

direct link plz ^^”

daftkenny Says:
September 22nd, 2011 at 11:39 am

Is this still filler?

dragonblack7 Says:
September 22nd, 2011 at 11:41 am

thanks

asskickacr Says:
September 22nd, 2011 at 11:42 am

@daftkenny

Filler

darkangel_04 Says:
September 22nd, 2011 at 11:49 am

wew,still filler -_-

thanks anyway :)

Badonline Says:
September 22nd, 2011 at 11:58 am

Torrent still slow xD need more peers

commander`A Says:
September 22nd, 2011 at 12:05 pm

I have it downloaded on my 1gbps server, but I won’t seed. XD XD XD XOXOXOXOXO LOL ROFL BBQ ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM ZZZZZZ HURFDURF.

timeekit Says:
September 22nd, 2011 at 12:18 pm

o_o wat happen to horriblesubs ?

the black thorn Says:
September 22nd, 2011 at 12:29 pm

as always sucks filler

FtuiT Says:
September 22nd, 2011 at 12:39 pm

thank you up…

DemonFoxKira Says:
September 22nd, 2011 at 1:03 pm

The anime is not even that close to the manga but they keep on doing those boring fillers…

JustJaded Says:
September 22nd, 2011 at 1:18 pm

Wait so they did a week break just to give out another tack filler xD Smh

xSGee Says:
September 22nd, 2011 at 1:19 pm

Guy’s reaction to ” our ocean voyage has just begun…” was the same as mine.. lol

animetakefan1 Says:
September 22nd, 2011 at 1:29 pm

According to wikipedia:
The fourth ending theme, “Place to Try” by TOTALFAT will be used from episodes 231 onwards.

Good omen/Bad omen?

destro Says:
September 22nd, 2011 at 1:34 pm

So wait they are so desperate with filler that in the next episode the clones will take command of the ship.HOW CAN A TECHNIQUE TAKE COMMAND????Cant Naruto i dont know something crazy UNDO THE CLONES?

trololol Says:
September 22nd, 2011 at 1:38 pm

FINALLY

Marvz Anime Blog Says:
September 22nd, 2011 at 1:43 pm

heheeh… another filler… kinda funny… :D Posted my summary

Marvz Anime Blog
http://marvzanimeblog.blogspot.com/

Vongola Primo Says:
September 22nd, 2011 at 2:14 pm

I remember when this series used to not piss me off.

Bryshon89 Says:
September 22nd, 2011 at 3:25 pm

Bleach fillers kick Naruto fillers ass

Bryshon89 Says:
September 22nd, 2011 at 3:27 pm

I hope the next episode is the last of the fillers

shihab Says:
September 22nd, 2011 at 3:36 pm

they should be two ep??????????

FlamingDogs Says:
September 22nd, 2011 at 3:42 pm

“:Don’t advertive again or you’ll get banned.:”

“Marvz Anime Blog
http://marvzanimeblog.blogspot.com/

Dipshit.

Servantes Says:
September 22nd, 2011 at 3:58 pm

This ep was awkward.. I normally don´t mind a filler or two, but this is getting really bad…

bakaouji Says:
September 22nd, 2011 at 4:01 pm

lol @ Marvz.

Sifn’t banned yet >.<

darklight Says:
September 22nd, 2011 at 6:16 pm

thanks

AllAnimeFan23 Says:
September 22nd, 2011 at 6:27 pm

@Commander`A You’re mean … but thanks for upload anyway haha xD

frankairwalk Says:
September 22nd, 2011 at 8:02 pm

god just when naruto was getting good again now this FS this is taking the piss

rinnegansage Says:
September 23rd, 2011 at 4:50 am

sankyu , ganbare minna

m32 Says:
September 23rd, 2011 at 6:36 am

FFFFFUUUUUUU NA-ROOT-TOE!!!!!

These fillers are hard to swallow. The internet is made for people to b!tch I guess.

Bones234 Says:
September 23rd, 2011 at 7:58 pm

Does anyone know when these fillers will end?

lkira890 Says:
September 24th, 2011 at 1:15 am

the war in he mganga is still not finished…i think after they finished the war in the manga they could start the anime

m32 Says:
September 24th, 2011 at 6:44 am

@lkira890 – They could already start it + when they do start it they are going to cut it and give us more fillers for 3 months. Naruto is sicking when it comes to this. There is enough material for 6-8 months (that is the low end) but they love having us wait.

Fullm3t41 Says:
September 24th, 2011 at 3:18 pm

@ikira890 yeah that may be tru, coz in the anime they might add extra scenes which might conflict with the end of the war

pride91 Says:
September 26th, 2011 at 9:05 pm

i remember the good old times when fillers didnt existed :3

destro Says:
September 29th, 2011 at 2:41 pm

Call me crazy but thats the first filler i actually enjoy.So Kishimotos filler makers can emote and emotion???That episode was actually a great spoiler for later and a good episode to make narutos character grow up!!!!1 FILLER THAT DESERVES TO EXIST!!!

Rdela Says:
October 11th, 2011 at 11:06 pm

PLEASE BAN MARVZ ANIME BLOG!
OR I WILL.
GO.
INSANE.

djchetan2009 Says:
October 12th, 2011 at 6:43 pm

kya baat hai

fuzzy-lumpkins Says:
October 12th, 2011 at 10:44 pm

so did this site stop doing naruto or somthing and oh yh 2 any1 who reads this mandara isnt mandara the real one gets summoned with impure resurection.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.