Synopsis
A romantic comedy that centers on the student council head named Misaki Ayuzawa who despises the mostly male, slovenly population at her school, which was once an all-boys school. However, Misaki’s most handsome schoolmate just discovered her secret — that she works afterschool at a maid café.

Faster than the torrent xD

Downloads

Watch Kaichou wa Maid-sama! Episode 1

Kaichou wa Maid-sama! Episode 1 is an episode from the anime series: Kaichou wa Maid-sama!. Check out the Kaichou wa Maid-sama! page for more episodes to download from the same series.

89 Comments on “Kaichou wa Maid-sama! Episode 1”

Satoko Says:
April 2nd, 2010 at 3:50 pm

Thanks

Naratchi Says:
April 2nd, 2010 at 3:51 pm

tsundere >_>

wxiagz Says:
April 2nd, 2010 at 3:51 pm

wai!! wai!!

expelion Says:
April 2nd, 2010 at 3:51 pm

Download time

SillyCow Says:
April 2nd, 2010 at 3:54 pm

OMG. The only Shoujo anime I was looking forward to has finally arrived. Hallelujah.

Audit01 Says:
April 2nd, 2010 at 3:54 pm

This anime is shōjo…
For the female audience

JohnNamikaze Says:
April 2nd, 2010 at 3:55 pm

New fansub group and new anime show awesome. :D

rasoucora Says:
April 2nd, 2010 at 3:55 pm

do want

ngakyuklim Says:
April 2nd, 2010 at 3:56 pm

i m glad that april fool over. phewww. cause i wasted my time downloading naruto t.t

Voltekka Says:
April 2nd, 2010 at 3:56 pm

Throw me into a black hole please ^^

duskhagane Says:
April 2nd, 2010 at 3:57 pm

thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiggerz Says:
April 2nd, 2010 at 3:58 pm

super-perverted-outerspace-alien time…

animatrix Says:
April 2nd, 2010 at 4:01 pm

TORRENT IS STUCK AT 5.6% AN MEGAUPLOAD IS SLOW AS HELL THESE DAYS :(

Teddy Says:
April 2nd, 2010 at 4:04 pm

Oh ho ho…. The manga is straight up amazing. Super-perverted-outerspace-human better be just as impressive in the anime as he is in the manga. =]

JohnNamikaze Says:
April 2nd, 2010 at 4:04 pm

Here is the website that does the anime show: http://fffpeeps.wordpress.com/

They already have MU link up in there site. :D

D4rkSoulZ Says:
April 2nd, 2010 at 4:10 pm

so this is a reverse harem

Nanashi Says:
April 2nd, 2010 at 4:11 pm

omg Maid anime, I love maids <3
hope it's funny

nokou Says:
April 2nd, 2010 at 4:18 pm

animatrix you do mean hotfile is so effin slow because it takes me 6 mins to download from megaupload..

Thanks for the link but i’ll wait for the megaupload link.

qingnien Says:
April 2nd, 2010 at 4:32 pm

i hope the new animes got FAGGOTRAEP VERSION PLSSSSS XD

skyblader Says:
April 2nd, 2010 at 4:36 pm

FINALLY

XxanimefreakxX Says:
April 2nd, 2010 at 4:37 pm

Thanks a bunch, i waiting for this since februaryXD

the manga is so damn awesome!!

i hope the anime is too^^

kewldude Says:
April 2nd, 2010 at 4:41 pm

Fuck yes!!! ^_^ Gonna be awesome! :D

colormeKEVO Says:
April 2nd, 2010 at 4:47 pm

Looks like my kind of anime..Thanks for the upload ^_^

Baronofcheese Says:
April 2nd, 2010 at 4:51 pm

An anime iteration of this? You’re kidding right?

y2j sa Says:
April 2nd, 2010 at 4:53 pm

thankssssssssssssss::::::

secret_senshi Says:
April 2nd, 2010 at 4:56 pm

sugoiiiiiii heyyyyy

phant Says:
April 2nd, 2010 at 4:56 pm

this manga was very funny, hope that the anime’ll be the same

MoE6120 Says:
April 2nd, 2010 at 5:05 pm

YES…!!! its finally here….i been waiting for this anime to come out…its maid time….moe..moe..!!

zenith_kim94 Says:
April 2nd, 2010 at 5:24 pm

finally… been waiting for this

gejshaking Says:
April 2nd, 2010 at 5:26 pm

yay another homosexual anime more is comeing so all gay people will be happy this spring season

carling Says:
April 2nd, 2010 at 5:31 pm

I don’t know if this is just me, but is the vid desyncing?

Audit01 Says:
April 2nd, 2010 at 5:32 pm

^^The anime is shojo marketed to female audience. There is nothing homosexual in it. It is just made for girls to watch it

Volture Says:
April 2nd, 2010 at 5:37 pm

Plot is ew.

skyblader Says:
April 2nd, 2010 at 5:41 pm

This anime is very very awesome. Those who read the manga should noe

RikiHaru Says:
April 2nd, 2010 at 6:00 pm

YESSSSSSSSSSSSSS

lance-sx Says:
April 2nd, 2010 at 6:01 pm

Meh!

D4rkSoulZ Says:
April 2nd, 2010 at 6:01 pm

@12:34
Kuroko?

Kurozuka-kun Says:
April 2nd, 2010 at 6:05 pm

While this is Shojo, it is still very good, if this is the same as the manga i’d recommend watching it as it’s really good.

Btw i’m a 22y/o straight male, this isn’t gay at all.

Kurozuka-kun Says:
April 2nd, 2010 at 6:06 pm

Also, is it just me or is the art style slightly different from the manga?

Lego00o Says:
April 2nd, 2010 at 6:10 pm

awesome !!!!!!

Caxe7 Says:
April 2nd, 2010 at 6:26 pm

now if only an avi was released….

Shwarz Says:
April 2nd, 2010 at 6:40 pm

Yey another good anime that will be nice to watch

malakov Says:
April 2nd, 2010 at 6:59 pm

when has an annie may ever followed the mango to the letter? So saying that “this will be good if it follows the mango” is hereby moot. Prove me wrong.

Daldaren Says:
April 2nd, 2010 at 7:03 pm

Enjoyed the first episode… Replacement to Kimi ni Todoke for now I guezzz

LenaleeMelodee Says:
April 2nd, 2010 at 8:54 pm

Decent… But it’s a 10000000 times worse than manga.

Seiyuus absolutely don’t suit the characters. Music sucks, animation is 10000000 worse than Kimi ni Todoke. And the anime adapted character designs sorta suck.

I’ll continue watching it anyway, since I’m a big fan of Usui. But it’s seriously a disappointment.

Kimi ni Todoke seems to have the best quality of all shoujo anime as of now.

LenaleeMelodee Says:
April 2nd, 2010 at 8:54 pm

Or better… gimme the second season of Kuchuu Buranko, I don’t need anything else =.=

Revontulet Says:
April 2nd, 2010 at 9:03 pm

For some reason that anime makes me remember Special A. O_O

zilentworld Says:
April 2nd, 2010 at 9:14 pm

AWESOME!!!!

KaTeK Says:
April 2nd, 2010 at 9:37 pm

hmm, downloading now!

mehrunmastadons Says:
April 2nd, 2010 at 9:50 pm

when you say shoujo so it isnt ecchi!!ne?
.
is it super comedy?or a romance/girlish one?

sorayayo21 Says:
April 2nd, 2010 at 9:59 pm

yey after kimi todoke i have a new anime to look forward to. Thanks for the upload. ^___^

brettwad Says:
April 2nd, 2010 at 10:54 pm

tsundere?
TSUNDERE

lionheart168 Says:
April 2nd, 2010 at 11:35 pm

I read the manga and the manga’s pretty good. I’m gonna give it a try.

@mehrunmastadons: it’s not ecchi for sure. I won’t say it’s a super comedy, but there are some comedies in it and yes it’s geared towards romance comedy. girlish? maybe, cuz in the manga they kinda emphasize on how the main guy is like a perfect human being.

lionheart168 Says:
April 2nd, 2010 at 11:37 pm

and that’s like a tradition in shoujo animes and mangas. there’s always a handsome I-can-do-anything kinda guy that stands out^^

Ramroop Says:
April 2nd, 2010 at 11:48 pm

nokou you got premium on megaupload or wat

Chyaddo Says:
April 2nd, 2010 at 11:49 pm

The episode was actually quite entertaining. I’ll follow a few more episodes to see how it goes.

renz93 Says:
April 3rd, 2010 at 12:08 am

thanks for the upload xD!
Waiting for avi ;D

AsakuraSan Says:
April 3rd, 2010 at 12:08 am

this show isn’t half bad!

AznIchigo Says:
April 3rd, 2010 at 12:10 am

on my phone atm, but as soon as i get home, imma download dis badgirl.

Topspin Says:
April 3rd, 2010 at 12:46 am

Seems like a boring Kare Karo knock-off to me.. hope it proves me wrong.

Kaede Says:
April 3rd, 2010 at 1:16 am

avi ddl hotfile quickly plz lol i want to watch it rite now^^lol

rasoucora Says:
April 3rd, 2010 at 1:23 am

nice show is nice

scene_not_heard Says:
April 3rd, 2010 at 1:52 am

Ehhhh the translations on this one kinda stunk.
I hope another subbing group picks this up.
None too impressed with these guys.
But something’s better than nothing, of course~
<3

kenpaichi209 Says:
April 3rd, 2010 at 2:25 am

It reminds me of Special A!!!

tony-san Says:
April 3rd, 2010 at 2:57 am

:P woot eclipse is out! XD

Christine_g Says:
April 3rd, 2010 at 3:06 am

I can tell this is a show that I’m going to want the next episode to be out and subbed as soon as I finish watching the newest ep. Definitely going to keep up with this one and anticipate it every week! :D

arina1992 Says:
April 3rd, 2010 at 5:01 am

Hurray Eclipse subs this show XD

Mindcrime Says:
April 3rd, 2010 at 6:01 am

I was really hoping Eclipse would sub this. Seemed like the type of show they would pick up, thank god.

Rekk Says:
April 3rd, 2010 at 6:29 am

Is it me or does this somehow seem really close to the Special A plot…

Ayasaki_Hayate Says:
April 3rd, 2010 at 10:13 am

eclipse .mkv megaupload link is for the .avi and vice-versa

renz93 Says:
April 3rd, 2010 at 1:20 pm

Another nice anime made by J.C Staff nice.
Thanks for the upload :P

haddad287 Says:
April 3rd, 2010 at 2:41 pm

the MU link for XVID version is .mkv, please fix it >.< Thanks……………….

Zeth666 Says:
April 3rd, 2010 at 4:00 pm

everyone who watch the manga of this anime is as happy as i am and the other people who don´t i assure this anime is going to be awesome

Celestine Says:
April 3rd, 2010 at 11:30 pm

this ep was cool!:)

Scypther Says:
April 4th, 2010 at 10:35 am

(>^-^)> Thankies! :3

miharuendoh Says:
April 4th, 2010 at 1:06 pm

omg! finally!! :X:X:X

Guyverix Says:
April 6th, 2010 at 2:21 am

Aww look at that.. A Special A remake… heheh.. Kidding aside, this looks like it is going to be a good series..

Dr.Lazarus Says:
April 7th, 2010 at 4:10 am

Show seems okay… But the fffpeeps release was pretty bad. Glad Eclipse is subbing it.

LostWingz Says:
April 9th, 2010 at 1:29 am

awwww finally something cute to watch after kimi ni todoke ;)

LonerGoth Says:
April 9th, 2010 at 5:21 pm

magnet:?xt=urn:btih:ZONKN3QJ6MD23F5IFTOZTC7BS3B4FNDM

[Eclipse] Kaichou wa Maid-sama – 01 (1280×720 h264) [149F1EB5].mkv

VampireK Says:
June 7th, 2010 at 2:20 am

this is awsome!!!!!!!!!!!!! im new btw

Darby Says:
June 13th, 2010 at 5:06 pm

How do I dowload…
Its not working…
HELP me PLZ!!!

ewusia16155 Says:
January 3rd, 2011 at 1:20 am

;ll

Sofia Says:
February 26th, 2011 at 5:07 pm

How can I download it? I can’t plz tell me!

kacangajaib Says:
May 16th, 2011 at 10:37 am

thanks you..hahaha!!!!!

Kuroneko Mayu VocaHolic Says:
June 6th, 2011 at 2:43 am

how to download im new T^T

marcky07 Says:
March 12th, 2012 at 8:21 am

my friend suggest me to watch maid sama ‘couz she said, it has good love story that’s why i search and i found it here. so my problem now is how to download those episodes of maid sama here? plz answer me immediately… i want to watch this today! plz…

Ize_09 Says:
April 10th, 2012 at 7:13 pm

Would it be possible to fix the links? Thanks! ^^

rukawajean11 Says:
May 6th, 2012 at 5:41 am

i just accidentally discovered this anime and since then i got addicted into it… such a very funny and romantic story, i love the characters very much especially misa and usui… they are so cool…

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.