Downloads

Watch: Fairy Tail Episode 2 Online!

Watch Fairy Tail Episode 2

Fairy Tail Episode 2 is an episode from the anime series: Fairy Tail. Check out the Fairy Tail page for more episodes to download from the same series.

85 Comments on “Fairy Tail Episode 2”

Arashi Says:
October 19th, 2009 at 2:37 pm

YESSSS

halani Says:
October 19th, 2009 at 2:37 pm

I love horrible subs and you too :)

Trunksse Says:
October 19th, 2009 at 2:37 pm

Nice.. thank you

rag_iit Says:
October 19th, 2009 at 2:38 pm

I will wait for Taka… Taka has released Fairy Tale Episode 1

Volture Says:
October 19th, 2009 at 2:40 pm

Yeah, just today, it’s not as if they could finish episode 2 also, probably not even tomorrow.

kingwalker92 Says:
October 19th, 2009 at 2:41 pm

whats wrong with Horrible Subs..the video quality is hd version..right? so what the problem about?

Harry4eyes Says:
October 19th, 2009 at 2:47 pm

@kingwalker, the main problem with HorribleSubs is that the Subs are ripped from Crunchyroll and usually are not as accurate as a subgroup as they don’t have to worry about being PC and give the closest translation and not the closest translation that is suitable for children as well.

Though CR are not as bad as funimation, watched One PEice yesterday with Fun’s subs and thought they were a bit naff.

ClassIC Says:
October 19th, 2009 at 2:50 pm

oyyyeee
finally

leo_ck Says:
October 19th, 2009 at 2:53 pm

Yes~~~~ Finally it’s here tq!!! (With 720p also ^_^ )

halo3roxas Says:
October 19th, 2009 at 2:58 pm

avi please

Ifrit30 Says:
October 19th, 2009 at 3:03 pm

thanky

Hmmm Says:
October 19th, 2009 at 3:06 pm

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!
awesomeness!!

is this anime just awesome?
and its from the same author as rave groove adventures!!!
I LOVE RAVE MASTER!!! plue’s cute.. and plue’s in here toooooo… *drooooo|||*!! I LOVE YOU HORRIBLESUBS!!

Hkizzler Says:
October 19th, 2009 at 3:12 pm

hmmm…

kewldude Says:
October 19th, 2009 at 3:27 pm

Will wait for Taka ^_^

qingnien Says:
October 19th, 2009 at 3:32 pm

avi??? plsss

cryo_cortex Says:
October 19th, 2009 at 3:56 pm

i vote KSH for fairy tail

http://keishou.net/
all the way
they have it in awesome subs and quality ;D
check em out

Kawajiri Says:
October 19th, 2009 at 4:04 pm

Win : This anime is full of it.

digi7 Says:
October 19th, 2009 at 4:15 pm

Fail : This anime is full of it.

Arashi Says:
October 19th, 2009 at 4:20 pm

Ryugan is probably the best subs for Fairy Tail, as much as I love Taka, I have to admit this.

Volture Says:
October 19th, 2009 at 4:40 pm

Bweh, redid HorribleSubs’ version. Took their script, used a WAY better font, did some typesetting and blah.

Uploading now for those interested.

Ifrit30 Says:
October 19th, 2009 at 4:44 pm

lol… Ichigo in fairy tail.

hash899 Says:
October 19th, 2009 at 4:46 pm

u gotta have to check out IEA’s release. its much better quality than most speed fansubs out. here is website http://ieatsoul.com they will hopefully release within a few hours. u can also check out their episode 1. its pretty good for speed fansub.

Volture Says:
October 19th, 2009 at 4:46 pm

You’re either really retarded, or just acting like one, but Ichigo has orange hair to begin with. He’s also taller, but I guess your retard-eyes don’t see that.

Volture Says:
October 19th, 2009 at 4:47 pm

Hash, you fail at advertising your own subgroup and acting like someone who just discovered them..

Volture Says:
October 19th, 2009 at 4:49 pm

Ok, done uploading
http://www.megaupload.com/?d=07AGY1ZM

animetak3 Says:
October 19th, 2009 at 5:09 pm

i was here

Ifrit30 Says:
October 19th, 2009 at 5:16 pm

@Volture: I didn’t say that he was Ichigo, he just looks like him and his hair is orange, it is only darker, maybe you should wash your eyes.

hash899 Says:
October 19th, 2009 at 5:16 pm

actually i run the manga group not the anime so yeh ;)

Volture Says:
October 19th, 2009 at 5:25 pm

Ifrit, oh my, are you fucking kidding me? He has pink/purple hair.. I never said you said he was Ichigo, but that you were wrong at comparing them.

@Hash: doesn’t matter.

darkraven2691 Says:
October 19th, 2009 at 5:26 pm

this anime reminds me of RAVE because of “plue..^^
but i dunno what his name on this anime because he didn’t appear yet only on ending theme song..

hash899 Says:
October 19th, 2009 at 5:30 pm

@darkraven

its still plue in fairy tail i think. since he doesnt appear much on the latest chapters im not sure anymore lol.

Ifrit30 Says:
October 19th, 2009 at 5:42 pm

@volture: You misunderstood me. I’m not talking about natsu the main character. I mean Loke at 5:00 where they show the member of fairy tail. I thought that would be clear.

Volture Says:
October 19th, 2009 at 5:49 pm

Doh. Anyway, not my fault for misunderstanding you lol. ‘Ichigo in Fairy Tail’ doesn’t immediately let me think of Loke >.>

Adamantium- Says:
October 19th, 2009 at 6:02 pm

Soul Eater + Bleach = Fairy Tale!

arif_sama Says:
October 19th, 2009 at 6:17 pm

can sb tell me when taka is releasing it…if TOO long me gonna download again laterz…

Rai Says:
October 19th, 2009 at 6:37 pm

HAHAHA omg he fell and slid on the ice! Falling on ice is so funny and so creative ahahahahahahaha!

Massive sarcasm present in case you didn’t pick it up.

RuNxBP Says:
October 19th, 2009 at 6:58 pm

can you please upload it in avi so i can watch it on tv

kouk2002 Says:
October 19th, 2009 at 7:41 pm

@hmmm

I thought that looked like plue in the op. Was watching that on tv in uk, but it never finished the series, so im stalled part way.

Now i think about it, i can see the resemblance though. Might inspire me to find Rave and finish it off. Loving this show.

halo3roxas Says:
October 19th, 2009 at 7:47 pm

avi please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cloudkane Says:
October 19th, 2009 at 9:06 pm

rave master was never finished it was stopped with no actual ending

CrapFace Says:
October 19th, 2009 at 9:24 pm

one piece + mmorpg

digi7 Says:
October 19th, 2009 at 9:32 pm

Argh! Why did I watch it!? I knew it was crap but still… God it’s such a massive crap.

Damn the bastards that ruined FT. I’ll stick to the manga…

qrefly28 Says:
October 19th, 2009 at 9:43 pm

is the video quality good??

ussjtrunks Says:
October 19th, 2009 at 10:47 pm

The fairy tail anime is almost identical to the manga, seriously like

BackLash Says:
October 19th, 2009 at 10:53 pm

awesome….umm hope this gets to be 100+ episodes..

BackLash Says:
October 19th, 2009 at 10:55 pm

how did taka do on first ep btw? was the quality better than crunchy?

zephidel Says:
October 19th, 2009 at 11:00 pm

The only character I’m waiting for in this anime is Erza Scarlet! She reminds me of an H-game character…

ColdBeans Says:
October 19th, 2009 at 11:15 pm

AWESOME SHOW FOR AWESOME PEOPLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Booyadude Says:
October 19th, 2009 at 11:31 pm

^That doesn’t work on shitty shows for shitty people.

digi7 Says:
October 19th, 2009 at 11:53 pm

@ussjtrunk: Were you dropped on your head when you were a baby or something? It couldn’t be farther from the manga. Hell, all the characters look like they’re 13 years old and don’t even get me started on the voice actors or shitty fight scenes.

This is a prime example of how NOT to make a manga into an anime…

Shiroki1714 Says:
October 20th, 2009 at 1:15 am

awesome!

darkninjax Says:
October 20th, 2009 at 1:59 am

hope it gets better

HentaiKamen Says:
October 20th, 2009 at 2:54 am

What a badly animated piece of shit…
They need to re-cast the voice actors and re-animate it by following te manga frame for frame, unless they wan’t this shit to be cancelled.

Worse animation than Naruto…

PokeBreakDance Says:
October 20th, 2009 at 3:05 am

I would go with taka but there subs r too slow, i’ll just use taka for NS, and plus Horrible has nearly the same quality.

colormeKEVO Says:
October 20th, 2009 at 3:24 am

LOL..I am glad I didnt read the manga for once.I dont have any thing to compare it to,so the show seems ok to me.Its not awesome or any thing,but its not a bad watch..People that dig One Piece should like this kind of anime the most.thanks for the upload ^_^

wilder Says:
October 20th, 2009 at 3:35 am

c’mon, if you don’t like it, don’t watch it.
simple as that.
thanks for upload.

digi7 Says:
October 20th, 2009 at 5:12 am

^ It’s not that simple. I started reading the FT manga over a year and a half ago and I love it. I’ve been waiting for an anime version since then and I honestly didn’t think there was anyway that it could be anything less than great (because the source material was so rich).

I was young and foolish. This is an abomination and an insult to the original source and it’s fans… Fucking asshats…

wilder Says:
October 20th, 2009 at 5:51 am

I still don’t understand why people say that manga is better than anime.
Especially naruto, i think the animation is ok/normal.
How do you want the anime to be?

digi7 Says:
October 20th, 2009 at 7:07 am

Have you actually read the manga? If the answer is no, stop arguing because you have absolutely no idea what you’re talking about…

As far as how it should be, good would be nice. I’m not even asking for great, just good. Change the voice actors, redo the artstyle so it actually matches the manga, have better animations, remove the idiotic magic circles and the crap CGI fire, remove the stupid puns and jokes (only keep the manga ones), get a choreographer for the fight scenes, and most importantly NEVER stray from the manga.

If you’re looking for examples, FMA Brotherhood is a good one. The first 30 eps of Soul Eater are as well.

mono-chrome Says:
October 20th, 2009 at 8:19 am

happy sounds like a twat…….
i have read the manga, i expected his voice to be more manly……….dont tell me y.
obviously the manga is better, they should of spent more money on the animation

Vital Says:
October 20th, 2009 at 10:13 am

I watched the anime then went to the manga exactly the same
:S

I dunno what are you ppl talking about really

and I love happu’s sound :P

zenith zenexsl Says:
October 20th, 2009 at 1:09 pm

Ride on ^^

eudd Says:
October 20th, 2009 at 4:10 pm

so good! :D.

darkninjax Says:
October 21st, 2009 at 2:37 am

this anime is starting to get good

Azza-Anthem Says:
October 21st, 2009 at 9:57 am

Avi?

Adamantium- Says:
October 21st, 2009 at 9:58 am

Happy sounds exactly like yuuki in Saki.

tracker233 Says:
October 21st, 2009 at 11:25 am

after watching ep1 i looked into the manga and they are 99% the same, the only thing thats not in the manga are the “magic cast circles”…so i really cant understand your anime hate o_O

kingwalker92 Says:
October 21st, 2009 at 4:01 pm

maybe its because of the animation quality that ruins manga-fan ..to hate anime version

Chase Says:
October 21st, 2009 at 4:50 pm

yeah they are mostly the same like people said but i think they needed to do better animation wise. It looks like cop outs are being done threw out episode one to me. But none the less, i don’t understand the character voice complaints really. I mean they don’t sound that bad and plus, you can’t hear their voices in the manga anyways.lol.

mono-chrome Says:
October 22nd, 2009 at 12:07 pm

ahhh….Case if you had read the manga from the start to now b4 the anime…….you will know y…….
the dude should of sond like lufy
(>T_T)>

cryo_cortex Says:
October 23rd, 2009 at 7:29 pm

can anyone dl this and torrent it
i cant get the ddl please help!

Fairy Tail 02 v2 by KSH
http://www.megaupload.com/?d=H6ZVAQMR

Vital Says:
October 24th, 2009 at 8:52 am

well I reached chapter 75 in the manga :P

I began reading it b4 3 days its really good and happy’s sound is perfect for me

Chase Says:
October 25th, 2009 at 2:02 am

Mamiko’s version is out for those who care. They also have version 2 of episode which has better quality.

Chase Says:
October 25th, 2009 at 2:06 am

sorry i meant version 2 of episode 1

kingwalker92 Says:
October 27th, 2009 at 6:41 am

when is Taka subs gonna released for episode 2? i hope it can be post like episode 1

Kyoushiro Says:
October 30th, 2009 at 1:18 am

taka’s already released….someone please upload them

kingwalker92 Says:
October 31st, 2009 at 3:35 am

heres the Taka 720p version:

http://www.megaupload.com/?d=P5BCTXLJ

lannie Says:
November 30th, 2009 at 2:39 pm

Thanks a lot, kingwalker92!
I prefer to watch good anime with specific-enough subs and good quality. xD
I never tried CR or HorribleSubs but I won’t take my chances since my bro is getting mad at me for downloading too much anime lol.

tama281289 Says:
February 28th, 2010 at 8:29 pm

can u give me the subtitle?
just make it softsub….
hiks…TT
i really want 2 watch it….
plis plis plis…..

numrehs Says:
March 13th, 2010 at 2:46 am

wats the different between dll and tdr and wats the different between 720p and 420p . someone explain to me pls. and why when i download fairy tail episode 2 . there isnt any subtitles. how do i noe whether the file i wanna download got subtitle english ?. someone help pls:D

inan_VIP Says:
April 18th, 2011 at 6:36 am

why there isn’t subtitle? i wanna watch it. pleaseeee

tyan ice Says:
November 3rd, 2011 at 9:12 am

i’m new here and you know ilove fairy tail so much but…
why i can download this episode from megaupload, zoomgupload, or hot file…. hiks…

can someone explain this…

Roxas21 Says:
November 20th, 2011 at 5:25 pm

The link is down.

lovertjhe Says:
March 28th, 2013 at 7:40 pm

I love this anime

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.